Thursday, October 29, 2009

Χωρις λογια......


15 comments:

  1. Καλή, αλλά κουνημένη!
    Γιατί έτρεμαν τα χεράκια σου…

    ReplyDelete
  2. Καλως τον! Ειναι μια αλλη καλλιτεχνικη αποψη... Τριχες, ε?

    ReplyDelete
  3. Καλλιτεχνική άποψη δεν θα το έλεγα.
    Μια τεχνική… θα το υποστήριζα, αλλά όχι με μηχανή!
    …με πιάνεις;

    ReplyDelete
  4. Σαν Γερμανιδα αργω λιγο (μην το ξεχναμε,ε?)! Οχι δυστυχως... δεν σε πιανω!

    ReplyDelete
  5. Πρέπει να σου πω εκείνο το ανέκδοτο που έδιωξε ο γέρος την υγιή γυναίκα του για να πάρει εκείνη που είχε πάρκινσον;
    Τώρα με έπιασες;
    Αν όχι, θα το κάνω πιο λιανά:
    Τεχνική βρε παιδάκι μου είναι να παίζεις με τρεμάμενα χέρια, όχι όμως τη μηχανή…
    Τώρα μήπως θέλεις να σου πω και τι…
    Ούφ… με έκανες και ντράπηκα!

    ReplyDelete
  6. Αχ, ναι ε? Και ποσων χρονων εισαι για να ντρεπεσαι για τα πιο φυσικα πραγματα? Φιλια..

    ReplyDelete
  7. Μεταξύ των 30 και 40 τα έλεγα χωρίς να ντρέπομαι, τώρα αρχίζω πάλι να κοκκινίζω!
    … μην βλέπεις τον Ηλιότυπο που είναι ο αιώνιος έφηβος!
    Εγώ σοβάρεψα, εκτός κι αν μου δώσεις άδεια να ξεσαλώσω!

    ReplyDelete
  8. Μου φαινεται οτι πρεπει σε ολα να ειμαστε ανετοι!!! Λες παραδειγμα και τον Ηλιοτυπο? Καλα κανει και τον χαιρουμαι! Ξεσαλωσου λοιπον!

    ReplyDelete
  9. Με προκαλείς, έτσι;
    Κάνε ανάλογη ανάρτηση και θα δεις τώρα!

    ReplyDelete
  10. 'Ωπα! Και παράδειγμα εγώ, ε; 'Εφηβος, βέβαια... Και που είσαι ακόμα! τώρα κλείνω τα 15...

    ReplyDelete
  11. >'Αθεο: Αδερφέ υπάρχει ολόκληρη σχολή στη φωτογραφία που πρεσβεύει το κούνημα ή το φλουτάρισμα, γενικώς. Μερικοί επαγγελματίες δεν βγάζουν καμία νέτη φωτογραφία, γιατί έτσι είναι η τεχνοτροπία τους. Εγώ δεν συμφωνώ με αυτήν τη σχολή, αλλά περί τέχνης ούτε λόγος. Εικαστικά είναι αυτά, όπως τα βλέπει ο καθένας.

    ReplyDelete
  12. Κατάλαβα, κατάλαβα φίλε Ηλιότυπε.
    Αλλά να τη βράσω εγώ αυτήν την τέχνη!
    Για σκέψου αυτή η φωτογραφία α να ήταν κουνημένη ή φλουταρισμένη…
    …δεν θα ήθελες να φας την bitch…
    …θα ήθελες!
    Και ποιος δεν θα ήθελε! (για να γυρίσουμε λίγο και στο θέμα μας οικοδέσποινα).

    ReplyDelete
  13. Αθεος. Οταν την "τραβηξα" αυτην την "τοσο"!! κουνημενη φωτο να σου πω οτι ειμουν και λιγο μεθυσμενη. Σου αρεσει αυτη η εξηγηση? Παντος εμενα μ'αρεσει! Αυτη η "τεχνοτροπια".

    ReplyDelete
  14. >'Αθεος: Εγώ συμφωνώ με σένα. Αχ, αυτή η φωτογραφία που πήρε η Bitch! Δεν αντέχω να βλέπω αυτό το κωλαράκι και να ξέρω ότι ποτέ δεν θα το χαϊδέψω...

    ReplyDelete
  15. Αυτήν την εξήγηση Bitch την δέχομαι χωρίς αντίρρηση.
    Ηλιότυπε, μέσα στο μυαλό μου είσαι!

    ReplyDelete